جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید : 

0912 240 5026


ویترین شیشه ای

 


شیشه را می توان یار جدانشدنی زندگی انسان از حدود 4000 سال پیش تا کنون دانست. این متریال دوست داشتنی در ابتدا برای ساخت ابزار ظریف به کار برده می شد اما با پیشرفت انسان در استفاده از کوره‌های شیشه پزی، شیشه به عنوان یک متریال منعطف محبوب شناخته شد که قابلیت‌های بی شماری در خود دارد. مهمترین این قابلیت‌ها علاوه بر عبور نور از آن شامل، عدم فسادپذیری، اکسید شدن و خوردگی آن در برابر اسیدها، رطوبت، خط و خش و ... است. در گذشته شیشه‌ها مقاومت کمی در برابر گرما و ضربه داشتند که تمامی مزیت‌های آن را کم رنگ می‌نمود اما صنایع شیشه با انجام تحقیقات بسیار توانست موفق به ساخت شیشه‌های سکوریت با مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و حرارت شود. این نوع جدید شیشه باعث جهش چند صد درصدی در ساخت ابزارآلات مورد نیاز انسان از شیشه گردید.

ویترین‌های شیشه ای

ویترین‌ها یکی از المان‌های طراحی هستند که در ابتدا در کمدهای کوچک دیواری با استفاده از ترکیب چوب و شیشه یا ترکیب فلز و شیشه ظهور پیدا کردند. پس از مدتی با روی کار آمدن شیشه‌های سکوریت و افزایش مقاومت شیشه‌ها به شکل قفسه‌های شیشه ای خود را نمایش دادند که در انتها منجر به ساخت ویترین‌های تمام شیشه شدند. این ویترین‌ها قابلیت عبور نور را از خود دارند و به گونه ای نامرئی در دکوراسیون داخلی برای قرار دادن اشیای تزیینی یا محصولات فروشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شیشه با قابلیت عبور نور از خود گزینه‌ای مناسب برای فضاهای کوچک است که هر نوع المان ضد نوری می تواند آن را کوچکتر نشان دهد. استفاده از شیشه در اینگونه فضاها باعث بزرگتر نشان دادن فضاهای داخلی می‌گردد.

ویترین شیشه ای فروشگاهی

حتما تا به حال با ویترین‌های شیشه ای در فروشگاه‌های بسیاری مواجه شده اید. این ویترین‌ها فضایی شیک و جذاب را ایجاد می نماید و باعث بازتاب هرچه بهتر محصولی که بر روی آن قرار گرفته است می گردد. فروشگاه‌هایی که دارای محصولات شیک و لوکس هستند از ویترین شیشه ای به عنوان یک عامل تبلیغ کننده که می تواند با یک نورپردازی جذاب جلوه محصولات را صدچندان نماید استفاده می کنند. اگر به دنبال ایجاد تغییر در فروشگاه خود هستید استفاده از ویترین شیشه ای را فراموش نکنید.


صنایع شیشه و آینه میوندگلس

صنایع شیشه و آینه میوندگلس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه و آینه در ایران شناخته می‌شود که در عرصه تولید انواع شیشه و آینه دکوراتیو و انواع شیشه کاربردی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان فعالیت می‌نماید. محصولات این شرکت از بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت برخوردار هستند و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون مورد نظر خود از میاننمونه کارهای میوندگلس، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای دریافت مشاوره و آگاهی بیشتر با کارشناسان ما در میوند گلس تماس بگیرید


صنایع شیشه و آینه میوند

0912 240 5026

جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید