جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید : 

0912 240 5026


شیشه بین کابینتی




شیشه رنگی بین کابینتی

امروزه استفاده از شیشه به عنوان دیوارپوش در فضاهای داخلی بسیار باب شده است یکی از جایگاه‌های اصلی دیوارپوش شیشه ای فضای بین کابینتی است که جذابیت و جلوه فوق العاده ای به فضای آشپزخانه می‌بخشد. شیشه‌های دیوارپوش از مزایای بسیاری برخودار هستند که مهمترین آنها خش ناپذیری، شستشوی آسان، مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار و حرارت، فسادناپذیری، ثبات طرح و رنگ و ... که باعث شده است محبوبیت شیشه دیوارپوش در آشپزخانه روز به روز افزایش یابد. دیوارپوش شیشه ای با ایجاد جلوه‌های بصری نوری در بازتاب تصاویر، ظاهری جذاب و فوق العاده به فضای داخلی می‌دهد. 

شیشه بین کابینت

شیشه بین کابینتی که بیشتر از نوع شیشه‌های لاکوبل رنگی هستند، یکی از ترفندهای طراحان دکوراسیون داخلی در بزرگتر و نورگیر تر نشان دادن آشپزخانه‌ها هستند. امروزه با تفکیک هرچه بیشتر فضاهای داخلی آشپزخانه فضای مستقل تری یافته است و خانواده‌ها به خصوص خانم خانه زمان بیشتری را در آن برای صرف غذا و آشپزی سپری می‌کنند، به همین علت جذاب بودن این فضا یکی از ارکان اصلی دکوراسیون داخلی می‌باشد. شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی را می‌توان جدیدترین متریال برای ایجاد تغییر و تحول در آشپزخانه‌ها برشمرد. شیشه بین کابینت با پوشاندن دیوارهای بین کابینت‌ها مانند یک حاشیه پهن جلوه‌های بصری چشم نوازی در محیط آشپزخانه به وجود می‌آورد. شیشه بین کابینتی به طور عمده با ضخامت  6میلی متر و عرض 60 سانتی متر در فضای میان کابینت‌های بالا و پایین در آشپزخانه اجرا می‌شود. عمده ترین دلیل استفاده از شیشه به عنوان پوشاننده دیوارها در آشپزخانه سهولت در نظافت و تمیز کردن آن است و علت مهم دیگر قابلیت بالای شیشه در رنگ پذیری و اجرای طرح بر روی آن می‌باشد.

شیشه رنگی بین کابینتی

شیشه‌های بین کابینتی در انواع مختلفی وجود دارند که مهمترین آنها شیشه‌های رنگی بین کابینتی هستند. این شیشه‌ها در دو نوع شیشه‌های لاکوبل رنگی بین کابینتی و شیشه‌های طرح دار چاپی تهیه می‌شوند که هریک جذابیت‌های خاص خود را دارا می‌باشد.

شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی

شیشه لاکوبل رنگی قابلیت‌های بسیاری برای تغییر فضای داخلی دارند. این شیشه‌ها در رنگ‌های متنوعی وجود دارند و می‌توان از آنها برای پوشاندن فضاهای بین کابینتی یا به عنوان روکشی برای درب کابینت‌ها استفاده کرد. شیشه‌های لاکوبل یک رونما و مات هستند و به نوعی به شکل آینه کار می‌کنند. شیشه‌های لاکوبل زمانی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند به خصوص در پشت و اطراف گازها سکوریت شده هستند و در برابر ضربه و گرما مقاومت بالایی دارند. شیشه‌های سکوریت برخلاف شیشه‌های معمولی در صورت شکستن به شکل پودری می‌شکنند و آسیبی را برای افراد در بر ندارند.

شیشه بین کابینتی طرحدار چاپی

شیشه‌های چاپی یکی از شیشه‌های دکوراتیو محبوب برای استفاده در دکوراسیون داخلی هستند. صنایع شیشه و آینه میوندگلس طرح‌های انتخابی شما را در ابعاد مورد نظرتان بر روی شیشه پیاده می‌نماید و از این نوع شیشه در هر فضایی می‌توان استفاده کرد. مهمترین جایگاه شیشه چاپی استفاده در آشپزخانه‌ها به عنوان دیوارپوش بین کابینتی است که طرح‌هایی جذابی را می‌توان روی آن پیاده کرد و فضای آشپزخانه را از شکل بی روح و سرد آن درآورد. طرح‌های چاپی بر روی شیشه‌ها کاملا ضدآب و ضدخراش هستند و دچار فرسودگی نمی شوند.

نصب شیشه‌های بین کابینتی

شیشه‌های بین کابینتی را می‌توان مستقیما بر روی کاشی و سرامیک اجرا نمود. به همین علت استفاده از شیشه بین کابینتی برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه‌های پیش ساخته بسیار مرسوم است. با نصب این شیشه‌ها و قابلیت بالای آنها در تمیز شدن تنها با یک دستمال و شیشه شور شما دیگر از شر جرمگیری مداوم کاشی و سرامیک آشپزخانه رها می‌گردید.

شیشه بین کابینتی که بیشتر از نوع شیشه‌های لاکوبل رنگی هستند، یکی از ترفندهای طراحان دکوراسیون داخلی در بزرگتر و نورگیر تر نشان دادن آشپزخانه‌ها هستند. امروزه با تفکیک هرچه بیشتر فضاهای داخلی آشپزخانه فضای مستقل تری یافته است و خانواده‌ها به خصوص خانم خانه زمان بیشتری را در آن برای صرف غذا و آشپزی سپری می‌کنند، به همین علت جذاب بودن این فضا یکی از ارکان اصلی دکوراسیون داخلی می‌باشد. شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی را می‌توان جدیدترین متریال برای ایجاد تغییر و تحول در آشپزخانه‌ها برشمرد. شیشه بین کابینت با پوشاندن دیوارهای بین کابینت‌ها مانند یک حاشیه پهن جلوه‌های بصری چشم نوازی در محیط آشپزخانه به وجود می‌آورد. شیشه بین کابینتی به طور عمده با ضخامت  6میلی متر و عرض 60 سانتی متر در فضای میان کابینت‌های بالا و پایین در آشپزخانه اجرا می‌شود. عمده ترین دلیل استفاده از شیشه به عنوان پوشاننده دیوارها در آشپزخانه سهولت در نظافت و تمیز کردن آن است و علت مهم دیگرقابلیت بالای شیشه در رنگ پذیری و اجرای طرح بر روی آن می‌باشد.

صنایع شیشه و آینه میوندگلس 

صنایع شیشه و آینه میوندگلس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه و آینه در ایران شناخته می‌شود که در عرصه تولید انواع شیشه و آینه دکوراتیو و انواع شیشه کاربردی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان فعالیت می‌نماید. محصولات این شرکت از بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت برخوردار هستند و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون مورد نظر خود از میاننمونه کارها، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای دریافت مشاوره و آگاهی بیشتر با کارشناسان ما در میوند گلس تماس بگیرید

صنایع شیشه و آینه میوند

0912 240 5026

جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید