جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید : 

0912 240 5026



نرده شیشه ای




شیشه‌ها به عنوان یکی از مهمترین مصالح ساخت و ساز فضای داخلی بنا شناخته می‌شود که روز به روز در حال گسترده تر شدن هستند. با روی کار آمدن فناوری جدید شیشه‌های مقاوم شده که به نام شیشه سکوریت شناخته می‌شود، محبوبیت شیشه به عنوان متریالی برای ساخت و ساز افزایش یافته است. امروزه شیشه به عنوان عضو جدایی ناپذیری در زندگی انسان خود را تثبیت نموده است که تقریبا در تمامی ابعاد زندگی انسان کاربرد دارد.

شیشه سکوریت

رویکرد جدید صنایع شیشه در ساخت شیشه‌های مقاوم شده باعث تولید شیشه‌هایی گردید که 4 تا 10 برابر شیشه معمولی مقاوم شده اند. یکی از مهمترین جایگاه‌هایی که این نوع شیشه مقاوم در آن کاربرد دارد استفاده به عنوان حفاظ و نرده به خصوص در بالکن‌ها و تراس‌ها می‌باشد. دکوراسیون مدرن با جسارت مثال زدنی برای ایجاد فضایی جذاب تر بدون حد و مرز برای چشم انسان اقدام به ساخت نرده و پله شیشه ای نموده است. استفاده از شیشه‌های مقاوم به خصوص شیشه‌های طرحدار به عنوان نرده نه تنها شکلی لوکس و زیبا به کار می‌دهد بلکه دسترسی های افراد را راحتر نیز می‌کند. نرده‌های شیشه ای به آسانی با یک دستمال و شیشه پاک کن تمیز می‌شوند. علاوه بر آن، جنس شیشه ای قابلیت اجرای انواع طرح و شکل را دارد که می‌تواند باعث خلق یک جلوه بی نظیر از بالکن و تراس شود.

نرده شیشه ای با نگهدارنده فلزی

در این نرده‌های شیشه ای از شیشه‌های سکوریت و لمینت استفاده می‌کنیم و ضخامت شیشه‌هایی که در آن استفاد می‌شود از 10 تا 20 میلی متر بوده و برای تولید این نوع نرده که u  مانند هم هستند از پایه نگهدارنده شیشه ای با ارتفاع 15 تا 25 سانتی متر استفاده می‌کنیم و این پایه نگهدارنده را به ساختمان متصل نموده و برای مهار کردن و نگه داشتن این شیشه ثابت می‌کنیم. در نرده ترکیبی از پروفیل‌های آلومینیومی و آلیاژهای استیل برای مقاوم سازی حفاظ بالکن استفاده می‌شود. این نوع نرده از قیمت مناسب تری برخودار است و مناسب ادارات، دفاتر و سازمان‌های مختلف است.

نرده شیشه ای با روکش لمینت

در نرده تمام شیشه از شیشه سکوریت شده با روکشی از لمینت استفاده می‌شود. ضخامت شیشه بین 18 تا 20 میلیمتر و ضخامت لایه لمینت بین 5، 8 و 10 میلمیتر است. پایه و هندریل این نوع نرده شیشه ای است و با استفاده از ابزار نگهدارنده به بنا متصل می‌شود. این نوع شیشه به عنوان جان پناه و حفاظ بالکن گزینه ای عالی می‌باشد که می‌تواند در برابر هر نوع ضربه و فشاری تاب بیاورد. این نوع نرده نسبت به بالا بودن مقاومتش، قیمت بیشتری هم دارد.

انواع نرده شیشه ای

کاربرد شیشه‌های سکوریت به عنوان نرده و حفاظ راه پله، بالکن و تراس روز به روز در حال افزایش است. نرده‌های شیشه ای در دو نوع تمام شیشه (لمینت کاری شده) و ترکیب شیشه و فلز ساخته می‌شوند و در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از نرده شیشه‌ای باعث نورگیرتر شدن فضاهای داخلی می گردد و فضای دلبازتری را ایجاد مینماید.


صنایع شیشه و آینه میوندگلس

صنایع شیشه و آینه میوندگلس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه و آینه در ایران شناخته می‌شود که در عرصه تولید انواع شیشه و آینه دکوراتیو و انواع شیشه کاربردی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان فعالیت می‌نماید. محصولات این شرکت از بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت برخوردار هستند و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون مورد نظر خود از میاننمونه کارهای میوندگلس، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای دریافت مشاوره و آگاهی بیشتر با کارشناسان ما در میوند گلس تماس بگیرید

نمونه کارها

صنایع شیشه و آینه میوند

0912 240 5026

جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید