جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید : 

0912 240 5026


شیشه بین کابینتی



Text/HTML

شیشه رنگی بین کابینتی یکی از بهترین انتخاب ها برای پر کردن فضای بین کابینت شماست. تا کنون بسیاری از افراد برای پرکردن فضای بین کابینت از موارد دیگری مثل سرامیک استفاده میکردن که هزینه های بیشتری نسبت به شیشه رنگی بین کابینتی دارند.

اما امروزه به دلایل متعددی انتخاب شیشه بین کابینتی بسیار بهتر است. شیشه های بین کابینتی دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و تا 7 برابر در مقابل ضربات مقاوم شده اند. همچنین ضد خش و نسوز هستند و میتوانند تا دمای 700 درجه را تحمل کنند.

در این ویدیو به شما ثابت میکنیم شیشه های بین کابینتی صنایع شیشه و آینه میوندگلس دارای کیفیت مطلوبی هستند.

Text/HTML

قیمت شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهای مدرن و به روز آشپزخانه ها به شمار می رود. یکی از بهترین موارد برای انتخاب نوع شیشه نیز، شیشه های بین کابینتی لاکوبل یا شیشه های رنگی است. البته نوع دیگری از این شیشه های لاکوبل نیز وجود دارد که به صورت لعابی تولید می شوند، ولی نوع رنگی آن ها محبوبیت زیادی دارد. این شیشه های به‌ جز در آشپزخانه ها، در موارد زیادی نیز کاربرد دارند، زیرا هم بسیار زیبا هستند و هم مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهند. برای ساخت شیشه لاکوبل جهت استفاده در شیشه های بین کابینتی، ابتدا بایستی شیشه با کمک دستگاه های مخصوص به صورت کامل زده شود تا حالت یکدست پیدا کند و سپس رنگ زنی شود. به طوری که هیچگونه خط و خشی روی شیشه نبوده و حالت شفاف و یکدست دارد. قیمت شیشه لاکوبل بین کابینتی نیز متغیر است و عوامل زیادی در تعیین قیمت شیشه لاکوبل بین کابینتی تأثیرگذار هستند که در این قسمت به بررسی این موارد می پردازیم:

برای اطلاع دقیق از قیمت و مشاوره رایگان  و دریافت وقت اندازه گیری با شماره  ۰۹۱۲۲۴۰۵۰۲۶  تماس بگیرید.

 

Text/HTML

نحوه نصب و اجرای شیشه رنگی بین کابینتی

 

برای نصب شیشه رنگی بین کابینتی اولین نکته ای که باید به آن دقت کرد فضای زیرساخت و پشتی شیشه است. مهم ترین مورد این است که فضای پشت شیشه باید صاف باشد. بطور کلی میتوان شیشه رنگی بین کابینتی را روی گچ، سرامیک یا کاشی نصب کرد . درنهایت یعنی شما میتوانید شیشه های رنگی بین کابینتی را روی همان کاشی یا سرامیک های قبلی خود نصب کنید. سطوح بتونی برای نصب خیلی مناسب نیستند.

بعد از ان نوبت به اندازه گیری فضای بین کابینت ها می رسد که توسط افراد متخصص انجام میشود. همچنین اندازه تمامی کلید و پریزها نیز محاسبه میگردد. شیشه های رنگی بین کابینتی بعد از نصب به این علت که دیگر فضایی بین دیوار و شیشه باقی نمیماند تا ۳ برابر در مقابل ضربات سنگین مقاوم تر میشوند. اما ما میتوانیم به درخواست شما شیشه ها را برایتان سکوریت و لمینت کنیم. البته پیشنهاد ما این است که فقط فضای پشت گاز شما لمینت و سکوریت شوند اما اگر حساس هستید میتوانید از ما بخواهید تا همه قسمت ها را ایمن تر کنیم.

شیشه های رنگی بین کابینتی توشط چسب های مخصوص که چسب سیلیکون نام دارند نصب میشوند . در انتها برای بهتر چسباندن شیشه با ابزارهای مخصوص انها را به دیوار فشار میدهند تا فضای خالی بین انها باقی نماند.

میتوان گفت نصب شیشه های رنگی بین کابینتی بدون کثیف کاری براحتی انجام میشوند. پس نگران این موضوع نباشید و برای سفارش و دریافت نوبت اندازه گیری با کارشناسان میوند گلس تماس بگیرید.

Text/HTML

ابعاد شیشه بین کابینتی لاکوبل

یکی از مسائل بدیهی در این زمینه، ابعاد آن است. قیمت هر متر مربع شیشه بین کابینتی محاسبه و در نهایت قیمت کلی به دست می آید. مشخص است که هرچه متراژ بالاتر رود، باید مبلغ بیشتری نیز پرداخت گردد. ولی بهتر است قبل از خرید بین کابینتی شیشه ای، تمامی مساحت و فضای مورد نیاز را در نظر گرفته و به خاطر پرداخت هزینه کمتر، زیبایی محیط را از بین نبرید.

ضخامت شیشه بین کابینتی

شیشه های رنگی بین کابینتی در ضخامت های مختلف تولید می شود و هر کدام مزایا و کاربرد خود را دارند. معمولاً شیشه هایی با ضخامت 2 میل، 8 و 12، 20 میل برای استفاده در شیشه بین کابینتی مناسب هستند. ولی بهترین گزینه، شیشه های 20 میل می باشند، زیرا هم مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه داشته و هم جلوه ظاهری بهترین نسبت به انواع دیگر دارند. هرچه ضخامت بالاتر برود، هم قیمت شیشه بیشتر شده و هم مقاومت و استحکام آن بالاتر می رود.

نوع شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی

نوع شیشه یکی از مهم ترین مسائلی است که در تعیین قیمت این شیشه ها مورد توجه قرار می گیرد. انواع شیشه های مورد استفاده برای این منظور عبارت اند از:

شیشه سکوریت بین کابینتی

سکوریت کردن شیشه لاکوبل یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن مقاومت شیشه است. با توجه به اینکه شیشه جزو متریال هایی است که احتمال شکنندگی بالایی دارد، با این عمل می توان این احتمال را پایین تر آورد. سکوریت کردن شیشه ها باعث می شود تا مقاومت و استحکام شیشه در برابر ضربه و فشار بالاتر رفته و تقریباً به حالت نشکن درآید. بخصوص برای فضاهایی که این مشکل در آن ها بیشتر به چشم می خورد و در معرض آسیب زیادی هستند، می توان با این ترفند، طول عمر شیشه رنگی بین کابینتی را بالا برده و دوام آن ها را بیشتر کرد.

شیشه کریستال

این شیشه ها به دلیل شفافیت زیادی که دارند، یکی از بهترین گزینه ها برای این گونه مصارف و به عنوان بین کابینتی شیشه ای هستند. برای تولید آن ها باید شیشه کریستال را به صورت کامل رنگ زنی کرده و سپس به داخل کوره ببرند. با این کار، رنگ به صورت کامل جذب شیشه شده و در نتیجه یکدست می شود. هرچه این خاصیت بالاتر رود، شیشه کریستال شفاف تری خواهیم داشت و در نهایت جذابیت بالایی را شاهد خواهیم بود. این نوع شیشه ها معمولاً قیمت بالاتری نیز دارند، ولی زیبایی و جذابیت زیاد آن ها ارزش این سرمایه گذاری را خواهد داشت.

شیشه فلوت

یکی از ارزان ترین گزینه ها برای استفاده شیشه رنگی بین کابینت آشپزخانه، شیشه فلوت است. این شیشه ها ساده ترین نوع تولید شده شیشه ها بوده و احتمال شکنندگی آن ها بسیار بالا است. همچنین شفافیت و ظرافت شیشه های دیگر را نداشته و در نهایت کیفیت پایینی دارد. به همین دلیل است که از قیمت پایین تری نیز نسبت به دیگر انواع شیشه ها برخوردار است. ولی اگر به دنبال کیفیت بالا و زیبایی محیط و فضای بین کابینتی هستید، پیشنهاد می شود به سراغ شیشه فلوت نروید، هرچند از نظر اقتصادی گزینه مقرون به صرفه ای است

شیشه سوپر کلیر

شیشه های نوع کلیر و سوپر کلیر نیز حالت کریستالی داشته و شفافیت آن ها بالا است. نوع سوپرکلیر دارای کیفیت بالاتر و شفافیت بیشتری نسبت به کلیر بوده و همچنین قیمت مناسبی نیز دارد. این شیشه ها هرچند زیبایی و شفافیت بالایی دارند، ولی قیمت آن ها از نوع کریستالی پایین تر است. در نتیجه می توانند به عنوان گزینه مناسب برای این مصارف مورد نظر قرار گیرند.

کیفیت شیشه لاکوبل بین کابینتی

یکی از مهم ترین و اساسی ترین مواردی که در قیمت نهایی شیشه بین کابینتی لاکوبل تأثیر می گذارد، کیفیت آن است. هرچه مرغوبیت و کیفیت محصول بالاتر برود، زیبایی و شفافیت آن بیشتر می شود. همچنین دوام و مقاومت آن نیز بالاتر می رود. با توجه به اینکه این شیشه ها در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند، تأثیر زیادی در دکوراسیون این قسمت از منزل داشته و باید از بهترین و مرغوب ترین متریال استفاده نمود؛ بنابراین توصیه می کنیم در خرید شیشه بین کابینتی، کیفیت را در اولویت قرار دهید هرچند ممکن است مجبور شوید هزینه بالاتری نیز پرداخت نمایید.

نوع ساده یا طرح دار

شیشه لاکوبل در انواع ساده و طرح دار تولید می شود که هر کدام قیمت مشخصی دارند. طبیعتاً نوع طرح دار این محصولات به دلیل کار زیادی که روی آن ها انجام می شود، قیمت بیشتری دارند. ولی بایستی در انتخاب این گزینه ها، به فضا و دکوراسیون توجه نمایید. بین کابینت شیشه ای طرح دار برای فضاهایی مناسب است که بتوان همخوانی و هارمونی لازم را با فضا ایجاد نمود. در صورتی که شیشه بین کابینتی مدرن، ساده بوده و یا از طرح های بسیار کم در ساخت و طراحی آن ها استفاده شده است. معمولاً این شیشه ها برای تمامی مکان ها و فضاها مناسب هستند و می توانند جای شیشه بین کابینتی طرحدار را بگیرند. ولی در عین حال اگر علاقه به نوع طرح دار این شیشه ها دارید، بهتر است در خصوص تناسب و ایجاد هماهنگی لازم با کارشناسان خبره در این حوزه مشورت نمایید.

رنگ شیشه بین کابینتی لاکوبل

شیشه بین کابینتی جدید لاکوبل در انواع رنگ ها تولید می شود و در نتیجه برای انتخاب مشکلی نخواهید داشت. انواع رنگ های سفید، کرم، طوسی و مشکی جزو پرطرفدارترین رنگ ها هستند و می توانید بنا به دکوراسیون منزل و آشپزخانه، زنگ دلخواه را انتخاب نمایید. البته نوع طوسی و نیز بین کابینتی شیشه ای مشکی به دلیل زیبایی و نیز مزایایی مانند هماهنگی زیاد با هر رنگ از وسایل آشپزخانه و نیز تمیزی راحت تر آن ها و ... محبوبیت بیشتری دارند. البته قیمت شیشه رنگی بین کابینت در تهران و یا سایر شهرها ممکن است تفاوت هایی با هم داشته باشند.

استفاده از شیشه دیوارپوش در صنعت دکوراسیون مدرن روز به روز در حال افزایش است. شیشه‌های رنگی به عنوان یک عامل تزیینی به کار برده می‌شوند که علاوه بر ایجاد جلوه زیبا باعث ایجاد مقاومت دیوارهای داخلی در برابر خش و ضربه می‌گردد. با روی کار آمدن شیشه‌های سکوریت و پس از آن شیشه رنگی سکوریت شده، شیشه دیوارپوش به یک عامل کلیدی تبدیل شده است. قابلیت‌های بی شمار شیشه رنگی باعث شده است که بتوان از شیشه در هر فضا و مکانی استفاده نمود.

کاربرد شیشه رنگی

استفاده از شیشه رنگی به عنوان دیوارپوش در آشپزخانه روز به روز در حال افزایش است. شیشه رنگی ظاهر جذاب و فوق العاده ای به فضای آشپزخانه می‌دهد، علاوه بر آن باعث ایجاد یک فضای گرم و صمیمی خواهد شد. از شیشه لاکوبل رنگی در آشپزخانه علاوه بر دیوارپوش به عنوان پوششی برای کابینت‌ها، درب انواع وسایل آشپزخانه و فضای بین کابینتی استفاده می‌شود. پوشاندن فضای بین کابینت‌ها در گذشته بیشتر به وسیله کاشی و سرامیک انجام می‌شده است امروزه با استفاده از شیشه‌های دکوراتیو این قسمت از آشپزخانه به شکلی مدرن و حرفه ای  دکور می‌شود.

شیشه بین کابینتی

انسان معاصر وقت زیادی را در آشپزخانه صرف می‌نماید. این صرف وقت باعث شده است که دکوراسیون آشپزخانه به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های دکوراسیون داخلی شناخته شود و لازمه رسیدگی به آن یکی از اصول اولیه داشتن یه خانه شیک و لوکس باشد. این فضا می‌تواند تاثیر بسیاری در احساسات افراد به خصوص در خانم‌های خانه باقی گذارد مه دائما در آشپزخانه وقت می‌گذرانند. استفاده از شیشه بین کابینتی به عنوان یک المان جدید که قابلیت‌های بی شماری دارد می‌تواند انقلابی در دکوراسیون آشپزخانه شما پدید آورد. شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی به عنوان جدیدترین متریال ساخت و سازهای داخلی آشپزخانه خود را در معماری جا انداخته است. شیشه بین کابینتی با پوشاندن فضای بین کابینت‌ها مانند یک آینه، جلوه‌های بصری جذابی را از انعکاس نور و تصاویر گرفته تا بزرگتر نشان دادن آشپزخانه ایجاد می‌نماید.

کاربرد شیشه بین کابینتی

شیشه‌های بین کابینتی با ضخامتی در حدود 6 میلی متر در عرض 60 سانتی متر برای استفاده در فاصله میان کابینت‌های زمینی و کابینت‌های دیواری استفاده می‌شود. نظافت این شیشه‌ها نسبت به سایر متریال‌ها بسیار آسان تر است. اکثر این شیشه‌ها سکوریت شده هستند و در مقابل ضربه و گرما مقاوم سازی شده اند. علاوه بر آن شیشه سکوریت در صورت شکسته شدن از آسیب رساندن مانند شیشه‌های معمولی مصون هستند و به شکلی پودری بدون لبه‌های تیز و برنده شکسته می‌شوند.

شیشه بین کابینت به سه شکل و تنوع قابل اجراست:

1-شیشه بین کابینت ساده

2-شیشه بین کابینت رنگی

3-شیشه بین کابینت طرحدار چاپی

مزایای استفاده از شیشه بین کابینتی

مهمترین مزیت شیشه‌های بین کابینتی تمیز شدن آسان آنها است. پاک کردن هر نوع لکه و جرمی از روی شیشه آسان است و علاوه بر آن در بافت شیشه تاثیر نمی‌گذارد. شیشه‌های بین کابینتی یک سطح یکدست را به وجود می‌آورد که خبری از شیارهای بین کاشی و سرامیک که تمیز کردن آنها سخت تر از تمیز کردن سایر سطوح بوده، نیست. سکوریت بودن این شیشه‌ها قابلیت تحمل گرما تا دمای 600 تا 700 درجه سانتی گراد را به آنها داده است و همچنین در مقابل ضربه تا 7 برابر مقاوم شده اند. شیشه خاصیت عبور نور و انعکاس آن را به بهترین شکل دارد. در نتیجه شیشه در آشپزخانه باعث دلبازتر نشان دادن فضا می‌گردد. رنگ‌های متنوع شیشه‌های بین کابینتی مزیت مهم دیگر این المان دکوراسیون داخلی است.

علاوه بر تمام این حرف‌ها از شیشه‌های بین کابینتی می‌تواند به صورت رو کار بر روی سطوح کاشی و سرامیک نیز استفاده نمود. استفاده از این شیشه‌های یکی از آسان ترین و سریعترین راه‌های تتغییر دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما می‌باشد. شیشه بین کابینتی در کنار ظاهر فوق العاده ای که به فضا می‌دهد قابلیت تمیز شدن تنها با یک شیشه شور و دستمال نانو را در چند دقیقه دارد.

امروزه از شیشه‌های لمینت رنگی به عنوان درب یا روکش کابینت‌های آشپزخانه استفاده می‌شود. درب‌های شیشه ای در کنار شیشه‌های بین کابینتی جلوه چشمگیر و جذابی را به فضا می‌دهد.

صنایع شیشه و آینه میوندگلس 

صنایع شیشه و آینه میوندگلس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه و آینه در ایران شناخته می‌شود که در عرصه تولید انواع شیشه و آینه دکوراتیو و انواع شیشه کاربردی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان فعالیت می‌نماید. محصولات این شرکت از بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت برخوردار هستند و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون مورد نظر خود از میاننمونه کارهای میوندگلس، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای دریافت مشاوره و آگاهی بیشتر با کارشناسان ما در میوند گلس تماس بگیرید

نمونه کارها