جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید : 

0912 240 5026



وایت برد شیشه ای




گسترش کاربرد شیشه در زندگی روزمره انسان  به جایی رسیده است که امروزه در ساخت بیشتر وسایل زندگی از ساخت ابزاری مانند گوشی‌های همراه گرفته تا ساخت دیوارهای ساختمان‌های مرتفع و آسمان خراش‌ها از شیشه استفاده می‌شود. شیشه در تمامی ابعاد زندگی انسان پا نهاده است، یکی از جدیدترین مباحثی که شیشه در آن به کار می‌رود مباحث آموزشی است. با پیشرفت تکنولوژی یکی از استفاده‌های ابزاری از شیشه، استفاده به عنوان تخت وایت برد یا همان تخت سیاهی است که از کلاس‌های آموزشی در ذهنمان باقی مانده است. وایت برد شیشه ای دارای مزایای بسیاری است که استفاده از آن را نسبت به سایر تخت وایت بردها معقول تر و به صرفه تر نموده است، تا جایی که امروزه وایت برد شیشه ای به یکی از محبوب ترین ابزارهای آموزشی و اداری برای معلمان، دانش آموزان و تمامی کسانی که در کار خود به تحت وایت برد نیاز دارند تبدیل شده 

وایت بردهای شیشه ای

وایت برد که با نام کالربرد نیز شناخته می‌شوند نسبت به وایت بردهای قدیمی از مقاومت بیشتری برخوردارند و جنبه کاربردی آنها نیز بسیار بیشتر است. کالربردهای شیشه ای در انواع مراکز آموزشی، دفاتر اداری، کلاس‌های آموزشی، منازل و به طور کل مکان‌هایی که نیاز به برد نوشتاری دارند استفاده می‌شوند. پیشرفت صنایع شیشه سازی منجر به ظهور شیشه‌های کاربردی برای ساخت انواع وایت برد شیشه ای شده است. دو نوع وایت برد شیشه ای که پرکاربردترین آنها هستند وایت برد شیشه ای ساده و وایت برد شیشه ای مغناطیسی است که با ایجاد خاصیت مغناطیسی می‌توان وسایل و ابزار مورد نیاز را به آن چسباند.




مزایای استفاده از وایت برد شیشه ای

شیشه وایت برد از مقاومت بالایی در برابر خط و خش یا تخریب برخوردار است. کالربردها همچنین قابلیت استفاده از انواع ماژیک وایت برد را بدون باقی ماندن اثرات و لکه‌های ماژیک دارند. این نوع وایت برد به آسانی تنها با یک شیشه پاک کن و دستمال نرم مانند روز اول می‌شود. برخی از شیشه‌های وایت برد به عنوان پرده پروژکتور قابل استفاده هستند. استفاده از آنها می‌تواند فضای رسمی اتاق‌ها را بزرگتر و دلبازتر نشان دهد. در سالهای اخیر شیشه وایت برد باعث ایجاد تحول در فضاهای آموزشی شده است. این وایت بردها قابل نصب بر روی دیوار به صورت ثابت یا نصب بر روی پایه‌های سیار هستند. کالربردها در دو نوع فریم دار و بدون فریم هستند که فریم نوع فریم دار آن بیشتر از ام دی اف یا آلومینیوم ساخته شده است.

کاربرد تخت وایت برد شیشه ای

استفاده از وایت برد شیشه ای در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف بسیار همه‌گیر شده است. شما می‌توانید با نصب این نوع شیشه‌ها در هر فضا و مکانی یک کالربرد داشته باشید که نه تنها برای نوشتن با ماژیک‌های وایت برد بلکه برای چسباندن برگه‌های یادداشت و سایر اطلاعات نیز می‌توان استفاده نمود. یکی از مهمترین مکان‌هایی که از این وایت بردهای شیشه ای استفاده می‌شود بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها است که برای یادداشت شیفت‌های پرستاری و حضور پزشکان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر به دنبال نوشتن برنامه روزانه، هفتگی یا ماهانه برای پیگیری روند کارتان هستید می‌توانید از این وایت بردهای شیشه ای استفاده نمایید. خریدن یک کالربرد شیشه ای شاید همان چیزی است که کلاس شما، دفتر کار شما یا اتاق کارتان به آن نیاز دارید. این شیشه‌ها ظاهر جذابی دارند و باعث ایجاد فضایی لوکس با بازنمای تصاویر می‌شود. یکی از عمده ترین نگرانی‌ها در باره شیشه وایت برد امکان شکیتن آنها می‌باشد که لازم است یادآوریی نماییم با پیشرفت تکنولوژی صنایع ساخت شیشه به پیشرفت چشمگیری در زمینه ساخت انواع شیشه دست یافته است که شیشه سکوریت و شیشه لمینت مهمترین آنهاست. شما می‌توانید با انتخاب یک وایت برد شیشه ای سکوریت یا لمینت نگرانی تان را بات شکستن و فرو ریختن این نوع شیشه برطرف نمایید.

صنایع شیشه و آینه میوندگلس 

صنایع شیشه و آینه میوندگلس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه و آینه در ایران شناخته می‌شود که در عرصه تولید انواع شیشه و آینه دکوراتیو و انواع شیشه کاربردی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان فعالیت می‌نماید. محصولات این شرکت از بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت برخوردار هستند و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون مورد نظر خود از میان نمونه کارهای میوندگلس، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای دریافت مشاوره و آگاهی بیشتر با کارشناسان ما در میوندگلس تماس بگیرید

نمونه کارها

صنایع شیشه و آینه میوند

0912 240 5026

جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید