جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید : 

0912 240 5026


درب شیشه ای




شیشه یکی از متریال‌های دوست داشتنی برای انسان در تمامی‌ اعصار بوده است. در گذشته شیشه به عنوان متریالی کمیاب که جلوه ای بی نظیر داشت برای ساخت اشیای تزیینی به کار گرفته می‌شد. کم کم با پیشرفت تکنولوژی ساخت شیشه و تولید انبوه آن شیشه وارد مرحله جدیدی از ساخت و ساز گردید. کاربرد شیشه به عنوان یکی از متریال‌های ترکیبی با عناصری همچون چوب و فلزات برای ساخت درب و پنجره باعث گردید شیشه به عنوان عضو ثابتی در ساخت درب و پنجره تثبیت شود. متخصصین حوزه دکوراسیون و معماری همواره به دنبال راهی برای استفاده بیشتر از شیشه در فضاهای داخلی و خارجی بودند و مقاومت پایین شیشه یک عامل بازدارنده برای آنها بوده است. با روی کار آمدن شیشه سکوریت که در مقابل گرما و ضربه تا حد بسیاری مقاوم گردیده بود این عامل بازدارنده نیز از بین رفت و شیشه در ابعاد گسترده ای مورد استفاده قرار گرفت.

درب‌های شیشه‌ای

یکی از رایجترین استفاده‌ها از شیشه استفاده از آن در درب‌ها بوده است. در گذشته شیشه‌ها بیشتر به صورت قاب در درب‌ها به کار می‌رفتند اما امروزه با استفاده از شیشه سکوریت درب‌های تمام شیشه نیز روی کار آمده است که می‌تواند فضایی جذاب و دلباز را برای دکوراسیون داخلی به وجود آورد. توجه به این نکته که باز و بسته شدن درب‌های شیشه ای بسیار آسان تر از سایر درب‌ها است به همین علت شرکت‌ها و سازمان‌ها و صاحبان مشاغل متفاوت درصدد استفاده از درب‌های شیشه ای برای محل کار خود هستند تا جایی که امروزه استفاده از درب‌های شیشه ای را در فضاهای اداری، تجاری، فروشگاهی، فرهنگی، ورزشی و ... شاهد هستیم.


 

 


 

درب شیشه‌ای سکوریت شده

 شیشه تا قبل از مقاوم سازی خطرات بی شماری را برای انسان به همراه داشت، مهمترین آنها شکستن شیشه بود که با لبه‌های تیز و برنده آسیب‌های زیادی را به انسان وارد می‌نمود. فناوری سکوریت کردن باعث شد انسان بتواند از شیشه در ابعاد بزرگ در هر مکانی استفاده نماید. این شیشه‌ها علاوه بر توان بالا در برابر ضربه و حرارت دارای یک لایه لمینت هستند که باعث استحکام بخشی آن می‌گردد و در صورت شکستن از ایجاد لبه‌های تیز و برنده در شیشه جلوگیری می‌کند و شیشه به صورت دانه‌های کوچک با لبه‌های صاف و صیقلی شکسته می‌شود که کمترین میزان آسیب را در پی خواهد داشت.


انواع درب شیشه‌ای

درب‌های شیشه ای در دو نوع درب‌های شیشه ای اتوماتیک و دستی تولید می‌شوند. انواع درب شامل درب‌های دستی تک یا دو لت، درب‌های اتوماتیک اسلایدی یا کشویی، درب‌های اتوماتیک اتوبوسی، درب‌های اتوماتیک مثلثی، درب اتوماتیک شیشه ای کروی یا منحنی می‌شود. صاحبان مشاغل متناسب با نیاز خود درباره ورودی فضای خود مانند فروشگاه، اداره، دفتر، نمایشگاه، آزمایشگاه و ... درب‌ها را انتخاب می‌کنند. در مکان‌های پر رفت و آمد به طور کلی از درب‌های اتوماتیک استفاده می‌شود که هوشمند هستند و نیاز به اعمال فشار از طرف انسان برای باز شدن ندارند. نوع دیگر درب‌های شیشه ای، درب‌های دستی هستند که بیشتر در اماکن کم تردد استفاده می‌شود. این درب‌ها نیاز به باز و بسته شدن و اعمال فشار توسط انسان دارد و در دو شکل لولایی یا کشویی هستند.




 


 

درب شیشه‌ای طرح دار

شیشه درب‌ها جایگاه مناسبی برای اجرای انواع طراحی روی شیشه و رنگ آمیزی است که می‌تواند تغییر و تحول بسیاری در فضای دکوراسیون به وجود آورد. امروزه هنرمندان و صنعت گران عرصه شیشه از روش‌های گوناگونی برای طراحی درب استفاده می‌کنند. که روش‌ها شامل اجرای شیشه استین گلاس، شیشه سند بلاست، شیشه انگروینگ، شیشه اسید شور  و ... می‌شود. در ساخت درب‌های شیشه ای طرحدار لازم است دقت و ظرافت زیادی خرج شود تا نتیجه ای رضایت بخش حاصل گردد. هنرمندان شیشه کار با استفاده از انواع برش، تراش و مونتاژ مناسب برای ساخت شیشه‌ها یا طراحی روی آنها سطوحی لوکس را به وجود می‌آورند که در نگاه بیننده جلوه گری می‌کند. طرح و رنگ درب‌های ورودی را به گونه ای انتخاب نمایید که متناسب با فضای داخلی ساختمان باشد.

صنایع شیشه و آینه میوندگلس

صنایع شیشه و آینه میوندگلس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه و آینه در ایران شناخته می‌شود که در عرصه تولید انواع شیشه و آینه دکوراتیو و انواع شیشه کاربردی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان فعالیت می‌نماید. محصولات این شرکت از بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت برخوردار هستند و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون مورد نظر خود از میاننمونه کارهای میوندگلس، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای دریافت مشاوره و آگاهی بیشتر با کارشناسان ما در میوند گلس تماس بگیرید

صنایع شیشه و آینه میوند

0912 240 5026

جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید