جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید : 

0912 240 5026



شیشه سی ان سی




   شیشه یکی از پرکاربردترین متریال‌های موجود در جهان است، متریالی که از 6000 سال پیش تا کنون انسان از آن در ساخت انواع دست ساخته‌های خود استفاده نموده است. شیشه دارای مزایای بسیاری می‌باشد که مهمترین آنها خش ناپذیری، عدم فسادپذیری و اکسید شدن است که باعث محبوبیت روز افزون این دست ساخته بشر گردیده است. با پیشرفت صنایع شیشه سازی و ظهور شیشه‌هایی با مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و گرما استفاده از شیشه دیگر تنها محدود به ساخت ابزار نگردید و این متریال دوست داشتنی به عنوان یک المان اصلی در معماری و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته است.

  شیشه سکوریت

در گذشته شیشه‌ها توان کمی در برابر حرارت و ضربه داشتند، اما فناوری جدید که با نام سکوریت شناخته می‌شود باعث حل این معایب گردید. سکوریت کردن شامل سردکردن یکباره شیشه دوباره حرارت داده شده می‌شود. این سرد کردن دوباره شیشه ای که بر اثر حرارت نرم شده است باعث می‌شود که شیشه‌ها تا حد بسیاری در مقابل ضربه و حرارت مقاوم گردند به گونه ای که به آسانی شکسته نمی شوند. اما معضل بزرگی که درباره اینگونه شیشه‌ها و به طور کل شیشه‌های معمولی گریبان گیر صنایع شیشه است برش شیشه می‌باشد که نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد، به خصوص در شیشه‌های سکوریت شده که امکان برش با استفاده از دستگاه‌های معمولی برش شیشه امکان پذیر نیست.

  خدمات تراش شیشه با دستگاه CNC

یکی از مهمترین دستگاه‌ها در برش شیشه دستگاه سی ان سی است که امکان برش انواع شیشه با ضخامت‌های متفاوت را امکان پذیر نموده است. این دستگاه قابلیت برش در هر شکل و طرحی را برای شیشه کاران ایجاد نموده است. صنایع شیشه میوندگلس با به کارگیری بهترین دستگاه‌های سی ان سی روز دنیا، برش شیشه با هر ابعاد و هر ضخامتی را بر اساس نیاز مشتریان در طرح‌های موردنظرشان بر روی شیشه و آینه فراهم نموده است.


 

 دستگاه سی ان سی

دستگاه سی ان سی یک دستگاه برش شیشه با برشگری از جنس الماس است که توسط برنامه‌های کامپیوتری هدایت می‌شود در نتیجه می‌توان هر طرحی را برای آن تعریف نمود این طرح‌ها می‌توانند شامل انواع خطوط مستقیم و منحنی پیچیده باشند. شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را با استفاده از نرم افزار اتوکد (Auto CAD) طراحی نمایید و این طرح توسط دستگاه برش CNC بر روی انواع شیشه و آینه توسط کارشناسان میوندگلاس پیاده گردد.

مزایای دستگاه برش شیشه CNC

استفاده از دستگاه سی ان سی برای برش شیشه دارای مزایای بسیاری است که شامل:

برش انواع اشکال هندسی، منحنی، مستقیم ،پیچیده و ...

قابلیت تنظیم سرعت برش به وسیله کامپیوتر

قابلیت تنظیم فشار الماس برش بر اساس نوع شیشه و ضخامت آن

قابلیت شبیه سازی مسیر برش برای اطمینان از طرح مورد نظر

چیدمان خودکار شیشه برای کاهش مقدار ضایعات

به کار گیری پد مخصوص برای پوشش سطح میز دستگاه

 

صنایع شیشه و آینه میوندگلس

صنایع شیشه و آینه میوندگلس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه و آینه در ایران شناخته می‌شود که در عرصه تولید انواع شیشه و آینه دکوراتیو و انواع شیشه کاربردی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان فعالیت می‌نماید. محصولات این شرکت از بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت برخوردار هستند و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون مورد نظر خود از میاننمونه کارهای میوندگلس، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای دریافت مشاوره و آگاهی بیشتر با کارشناسان ما در میوند گلس تماس بگیرید

صنایع شیشه و آینه میوند

0912 240 5026

جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید