جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید : 

0912 240 5026



درب شیشه ای طرح دار



استفاده از شیشه در زندگی بشر از گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری داشته است. شیشه در گذشته به عنوان یک متریال لوکس شناخته می‌شد که بیشتر برای ساخت ابزار و دست ساخته‌های ظریف به کار گرفته می‌شد. در آن زمان شیشه به دلیل سختی مراحل تولید آن بسیار گران بود به طوری که تنها قشر مرفه توانایی استفاده از آن را داشتند.  از اوایل قرن 10 میلادی به بعد تولید شیشه شکل انبوهی به خود گرفت و شیشه به عنوان یکی از متریال‌های اصلی در ساخت ابزارها و ظروف مورد استفاده قرار گرفت.

درب شیشه ای

با روی کار آمدن شیشه‌های مقاوم در برابر حرارت و ضربه مانند شیشه‌های سکوریت و شیشه لمینت شیشه جایگاه خود را در معماری و ساختمان سازی تثبیت نمود و شیشه‌ها برای ساخت انواع المان‌های ساختمانی به کار گرفته شدند. یکی از جایگاه‌های مهم کاربرد شیشه که شاهد رشد روز افزون آن هستیم درب‌ها هستند. قابلیت بالای شیشه در طرح پذیر، رنگ پذیری، انعکاس و عبور نور از خود باعث گردیده است که شیشه به عنوان یک متریال مهم در ساخت درب‌ها به خصوص درب‌های مراکز اداری، تجاری، فروشگاهی، فرهنگی، ورزشی و ... شناخته شود.

باز و بسته شدن درب‌های شیشه ای بسیار آسان تر از سایر درب‌هاست و این شیشه‌ها متریالی مناسب برای استفاده در درب‌های اتوماتیک هستند.

درب‌های شیشه ای جایگاه بسیار مناسبی برای ایجاد طرح‌ها و شکل‌های مناسب با فضا هستند، درب شیشه ای طرحدار با استفاده از اصول طراحی شیشه به شیوه‌های مختلفی طراحی می‌شوند. بهترین روش برای طراحی بر روی درب‌های شیشه ای استفاده از روش سندبلاست برای مات کردن یا ایجاد طرح و لوگوی مورد نظر بر روی درب‌ها است.

انواع درب های شیشه ای طرحدار

درب‌های شیشه ای به لحاظ کاربردی در دو نوع درب‌های شیشه ای اتوماتیک و دستی تولید می‌شوند، صاحبان مشاغل می‌توانند با توجه به نیاز مجموعه ی کسب و کار خود یکی از این نوع درب‌ها را سفارش دهند. به طور کل برای فضاهای پر رفت و آمد استفاده از درب‌های اتوماتیک گزینه مناسب تری است، این درب‌ها بدون نیاز به دخالت انسان تنها با حضور انسان در مقابل حسگرها باز می‌شوند که می‌تواند صرفه جویی بسیاری در وقت نماید. نوع دیگر درب‌های شیشه ای، درب‌های دستی هستند که بهتر است در امکان کم تردد استفاده شود.



درب شیشه ای طرح دار

 درب شیشه ای مکان بسیار مناسبی برای اجرای انواع طراحی و رنگ آمیزی برای ایجاد تغییر و تحول در فضای دکوراسیون است. این درب‌ها با توجه به جایگاهی که دارند ممکن است اولین نگاه مشتریان به فضای داخلی مجموعه شما باشد در نتیجه می‌توانید با استفاده از یک طراحی جذاب و مناسب توجه مشتریان، ارباب رجوع و به طور کل تمامی بازدیدکنندگان را به خود جلب نمایید. امروزه صنایع شیشه هر طرح و رنگی را که شما بخواهید با استفاده از روش‌های مختلف طراحی بر روی شیشه پیاده سازی می‌نمایند. مهمترین روش‌های طراحی بر روی شیشه سندبلاست، انگروینگ، اسیدشور، استین گلس و ... است. هنرمندان شیشه کار با استفاده از انواع برش، تراش و مونتاژ مناسب برای ساخت شیشه‌ها یا طراحی روی آنها فضاهایی لوکس را به وجود می‌آورند. توجه داشته باشید که طرح و رنگ درب‌های ورودی باید متناسب با فضای داخلی ساختمان باشد.

صنایع شیشه و آینه میوندگلس 

صنایع شیشه و آینه میوندگلس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه و آینه در ایران شناخته می‌شود که در عرصه تولید انواع شیشه و آینه دکوراتیو و انواع شیشه کاربردی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان فعالیت می‌نماید. محصولات این شرکت از بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت برخوردار هستند و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون مورد نظر خود از میان نمونه کارهای میوندگلس، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای دریافت مشاوره و آگاهی بیشتر با کارشناسان ما در میوندگلس تماس بگیرید

نمونه کارها

صنایع شیشه و آینه میوند

0912 240 5026

جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید