جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید : 

0912 240 5026



درب شیشه ای رنگی




استفاده از شیشه به عنوان درب در فضاهای داخلی و خارجی در شکل گسترده ای فراگیر شده است. این درب‌های شیشه ای در انواع مختلفی طراحی و اجرا می‌شود و قابلیت‌های بسیاری در طراحی دکوراسیون و نمای خارجی ساختمان دارد. شیشه به عنوان یک عنصر نورگیر شناخته می‌شود که قابلیت بسیاری برای رنگ پذیری و طراحی دارد. یکی از مهمترین شیشه‌ها در درب‌های شیشه ای شیشه رنگی سنتی بوده است که از آن در ساخت انواع درب و ارسی استفاده می‌شد. این دربها و پنجره‌ها به طور کل از چوب یا فلزات ساخته می‌شدند و به عنوان قابی برای شیشه‌های رنگی استفاده می‌شدند.

درب شیشه رنگی

استفاده از درب‌هایی با شیشه‌های رنگی باعث ایجاد فضایی جذاب و جلوه ای بی نظیر از بازی نور و رنگ می‌گردید. با روی کار آمدن دکوراسیون جدید این نوع شیشه رنگی منسوخ گردید و تنها در ساختمان‌هایی که دارای بافت و شکلی سنتی هستند استفاده می‌شود. هنر دکوراسیون مدرن با پیشرفت صنایع شیشه و ظهور شیشه‌های رنگی به خصوص شیشه‌های رنگی لاکوبل وارد فاز جدیدی از کاربرد شیشه رنگی در ساخت انواع المان‌های دکوراسیون داخلی به خصوص درب‌ها گردید. درب شیشه ای رنگی در دو نوع درب شیشه ای رنگی شفاف و درب شیشه ای رنگی مات ساخته می‌شود که با توجه به فضاها و نوع کاربری آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از درب‌های شیشه ای رنگی بیشتر به شکل قسمتی از پارتیشن بندی فضا مورد استفاده است. این درب‌ها در دو شکل درب‌های فریم دار و درب‌های بدون فریم رواج دارد.

درب شیشه رنگی چاپی

درب‌های رنگی در دو نوع شیشه رنگی لاکوبل یا شیشه رنگی چاپی ارائه می‌شوند. درب‌های رنگی چاپی با یک لایه رنگ پوشش داده شده با لمینت ساخته می‌شوند که لایه لمینت آن به عنوان عایقی برای صدا، رطوبت و گرما و اشعه یو وی خورشید شناخته می‌شود. علاوه بر آن این نوع درب‌ها کوریت شده هستند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارند و در صورت شکستن به شکل پودری خرد می‌شود اما فرو نمی ریزد. زیرا لایه لمینت آن به شکل بستری تمامی تکه‌ها را در خود نگه می‌دارد.

درب‌های شیشه ای رنگی  بیشتر در فضاهای داخلی مانند حمام، آشپزخانه یا به عنوان درب ورودی فروشگاه‌ها یا پارتیشن بندی‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صنایع شیشه و آینه میوندگلس 

صنایع شیشه و آینه میوندگلس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه و آینه در ایران شناخته می‌شود که در عرصه تولید انواع شیشه و آینه دکوراتیو و انواع شیشه کاربردی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان فعالیت می‌نماید. محصولات این شرکت از بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت برخوردار هستند و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون مورد نظر خود از میان نمونه کارهای میوندگلس، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای دریافت مشاوره و آگاهی بیشتر با کارشناسان ما در میوندگلس تماس بگیرید

نمونه کارها

صنایع شیشه و آینه میوند

0912 240 5026

جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید