جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید : 

0912 240 5026


آینه مسی (شامپاینی)



آینه یکی از عناصر کاربردی در دکوراسیون داخلی است. شیشه‌ها با تبدیل به آینه، خاصیت عبور نور خود را از دست داده و در عوض خاصیت جدید بازتاب نور تا بالاترین حد ممکن را به دست می‌آورند. این بازتاب باعث شده است که استفاده از آن در دکوراسیون داخلی به خصوص فضاهای کوچک بسیار باب شود. در گذشته از آینه کاری برای جلوه بخشیدن به نمای سقف‌ها، طاق‌ها و گنبدهای بناهای مختلف استفاده می‌شد که بازتاب جذابی را از نور و رنگ در آن شاهد بوده ایم. دکوراسیون مدرن این نوع آینه کاری را به دلیل پرطمطراق بودن و هزینه بر بودن آن به دست فراموشی سپرد و در عوض استفاده از آینه کاری‌های ساده با استفاده از طرح و رنگ‌های متفاوت را باب نمود.

آینه رنگی

آینه‌های رنگی امروزه به یک عضو پر طرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده اند. نقش این آینه‌ها آنقدر پیشرفت کرده است که برای ایجاد فضاهای لوکس و لاکچری از رنگ‌های مختلف آینه در فضاهای داخلی استفاده می‌شود. آینه‌ها قابلیت بزرگ نمایی فضا و دلبازتر نشان دادن آن و ایجاد جذابیت در نظر پردازی را دارند. آینه رنگی در گذشته بیشتر در آینه‌های ساخته شده از فلزات مرسوم بود. این آینه‌ها با استفاده از صیقل دادن سطح فلزات به دست می‌آمد. با پیشرفت صنایع و خلق ایده‌های جدید صنعتگران توانستند با افزودن رنگ به لایه بازتابنده آینه‌ها باعث خلق آینه‌ها در رنگ‌های مختلف شوند.

آینه مسی

مس به عنوان قدیمی‌ترین فلز به کار گرفته شده توسط انسان شناخته می‌شود که در گذشته به عنوان آینه نیز کاربرد داشته است. آینه مسی با صیق دادن صفحه‌های محدبی از جنس مس به وجود می‌آمد. این صفحه کاملا پرداخته می‌شد و صیقل آن به حدی بود که با بازتاب نور در خطوط منظم باعث انعکاس تصویر می‌گردید.  نمونه‌های از این نوع آینه در کشفیات باستان شناسی درمناطقی از قزوین و گیلان متعلق به 5000 سال پیش به دست آمده است. این نوع آینه بیشتر در مراسم مذهبی یا برای آرایش و پیرایش چهره استفاده می‌شد. با روی کار آمدن شیشه به عنوان یک متریال برای ساخت آینه‌های شفاف و با کیفیت تر استفاده از مس و سایر فلزات به فراموشی سپرده شد. آینه مسی در گذشته جنبه درمانی نیز داشته است که در طب سنتی به کار گرفته می‌شده است. تصور می‌شود بازنمایی کلی از چهره و عدم نمایش جزییات بسیار کوچک باعث تجویز استفاده از این نوع آینه در درمان بیماری‌ها شده است.

 

 

صنایع شیشه و آینه میوندگلس

صنایع شیشه و آینه میوندگلس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه و آینه در ایران شناخته می‌شود که در عرصه تولید انواع شیشه و آینه دکوراتیو و انواع شیشه کاربردی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان فعالیت می‌نماید. محصولات این شرکت از بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت برخوردار هستند و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون مورد نظر خود از میاننمونه کارهای میوندگلس، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای دریافت مشاوره و آگاهی بیشتر با کارشناسان ما در میوند گلس تماس بگیرید

صنایع شیشه و آینه میوند

0912 240 5026

جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید