جهت ارائه مشاوره رایگان و دریافت وقت اندازه گیری همین حالا با ما تماس بگیرید : 

0912 240 5026

آینه دکوراتیو ونیزی

آینه دکوراتیو ونیزی

جدیدترین نوع شیشه رنگی که در ایران با عنوان شیشه لاکوبل رنگی شناخته می‌شود با یک لایه رنگ محافظت شده با سیلیکون پوشانده شده است و مقاومت بالایی دارد.

جزییات
آینه سفید

آینه سفید

قدیمی‌ترین نوع آینه دکوراتیو آینه سفیداست که با طیف گسترده ای از مانند سفید عاجی، سفید گچی، سفید کاپوچینویی و ... در بازار موجود است. آینه سفید جلوه ای زیبا و دلباز در دکوراسیون ایجاد می‌کند.

جزییات
آینه برنز

آینه برنز

آینه برنزی قابلیت مچ شدن با هر نوع طرحی را دارد و بستر رنگی مناسبی برای آینه کاری فضاهای پذیرایی، لابی‌ها، اتاق خواب، آشپزخانه و ... می‌باشد.

جزییات
آینه مسی(شامپاینی)

آینه مسی(شامپاینی)

آینه‌های مسی تجملات رنگ طلایی را در ترکیب با شور و نشاط قرمز به فضا می‌بخشد که ترکیب فوق العاده ای خواهد بود

جزییات
آینه طلایی

آینه طلایی

آینه طلایی یکی از محبوب ترین آینه‌ها در دکوراسیون داخلی است، که بازنمایی منحصر به فرد از اجسام به رنگ طلایی فاخر به وجود می‌آورد.

جزییات
آینه دودی

آینه دودی

آینه های دودی با طیف وسیعی از رنگ های خاکستری تا مشکی وجود دارند که یک فضای شیک و رسمی را ایجاد می نمایند. این نوع آینه بیشتر مناسب دفاتر اداریو اتاق آقایان می باشد.

جزییات
آینه بنفش

آینه بنفش

یکی از محبوبترین رنگ‌ها در صنعت آینه کاری آینه بنفش است که در بین خانم‌ها بسیار محبوب است. آینه دکوراتیو بنفش از ترکیب دو رنگ آبی و قرمز به وجود می‌آید و بازتاب کننده طیف جذابی از رنگ بنفش در فضای داخلی خواهد بود.

جزییات
انگروینگ

انگروینگ

به حکاکی بر روی شیشه انگروینگ می‌گویند که یکی از مهمترین روش های طراحی بر روی شیشه در اجرای شیشه‌های دکوراتیو می‌باشد.

جزییات
میز شیشه ای خم

میز شیشه ای خم

میز خم شیشه ای یکی از اشکال جذاب استفاده از شیشه‌های شکل داده شده هستند. شیشه‌های خم با پیچ و تاب زیبا در کنار شفافیت شان نمای جذابی را ایجاد می‌نمایند.

جزییات

ویترین شیشه ای

ویترین شیشه ای یک المان لوکس در دکوراسیون داخلی است که به اشکال مختلف قابل اجرا می باشد. ویترین شیشه ای یا به شکل قفسه هایی مستقل در دیوار تعبیه می‌شوند که غیر قابل جابه جایی اند یا بر روی پایه هایی فلزی قرار می گیرند و قابلیت جابه جایی دارند.

جزییات

ابزارهای شیشه

#

جزییات

شیشه سکوریت

شیشه‌سکوریت با انجام فرآیند سکوریت شدن نسبت به شیشه‌های معمولی از مقاومت بالاتری در برابر عواملی همچون حرارت، ضربه و فشار برخوردار است.

جزییات

نرده شیشه ای

کاربرد نرده شیشه ای در راه پله، بالکن و تراس روز به روز در حال افزایش است. نرده‌های شیشه ای در دو نوع تمام شیشه و ترکیب شیشه و فلز ساخته می‌شوند.

جزییات
شیشه رنگی بین کابینتی

شیشه رنگی بین کابینتی

شیشه رنگی بین کابینتی با پوشاندن فضای بین کابینت‌ها مانند یک آینه، جلوه‌های بصری جذابی را از انعکاس نور و تصویر ایجاد می‌نماید.

جزییات
شیشه رنگی دیوار پوش

شیشه رنگی دیوارپوش

استفاده از شیشه رنگی دیوارپوش برای پوشاندن دیوارها ایده ای نو و جذاب است که روز به روز از استقبال بیشتری برخوردار می‌شود.

جزییات
شیشه هوشمند

شیشه هوشمند

شیشه هوشمند جدیدترین نوع شیشه در دکوراسیون است که امکان عبور یا رفلاکس نور را برای ایجاد شیشه شفاف یا مات با استفاده از جریان الکتریسیته فراهم می‌آورد

جزییات
وایت برد شیشه ای

وایت برد شیشه ای

استفاده از وایت برد شیشه ای در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف بسیار همه‌گیر شده است. شما می‌توانید با نصب این نوع شیشه‌ها در هر فضا و مکانی یک کالربرد پویا داشته باشید.

جزییات
شیشه چاپی

شیشه چاپی

کاربرد شیشه چاپی در زندگی انسان در ابعاد مختلفی گسترش یافته است. این متریال دوست داشتنی با قابلیت‌های بسیار خود در ایجاد یک سطح کاملا صاف و صیقلی که امکان بازتاب نور را با جلوه ای زیبا فراهم می‌آورد در اشکال مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جزییات
شیشه رنگی رومیزی

شیشه رنگی رومیزی

شیشه رنگی رومیزی شیشه رنگی رومیزی امروزه کاربرد بسیاری به عنوان روکش میز دارد، از آنجایی که شیشه رومیزی در برابر خط و خش مقاوم است از آن برای ساخت میزهای مختلف استفاده می‌شود.

جزییات
شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

اجرای انواع تزیینات جدید با استفاده از شیشه و طراحی روی شیشه در دکوراسیون داخلی با عنوان شیشه دکوراتیو شناخته می شود.

جزییات
درب شیشه ای رنگی

درب شیشه ای رنگی

درب شیشه ای رنگی بیشتر در فضاهای داخلی مانند حمام، آشپزخانه یا به عنوان درب ورودی فروشگاه‌ها یا مراکز تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جزییات
درب شیشه ای طرح دار

درب شیشه ای طرح دار

درب شیشه ای طرح دار یکی از بهترین فضاها برای اجرای طراحی بر روی شیشه است.این درب ها جلوه ای خاص به دکوراسیون شما می دهد.

جزییات
استین گلس

استین گلس

استین گلاس تکنیکی است که در آن قطعات کوچک شیشه رنگی در کنار هم با استفاده از نوارهای فلزی تشکیل یک طرح می‌دهد.

جزییات

شیشه کابین دوش حمام

کابین دوش یکی از المان های جدید دکوراسیون داخلی است که یا به صورت مجزا نقش حمام را ایفا می کند یا با محدود نمودن بخشی از حمام فضای دوش را مجزا می نماید.

جزییات

ترنسپرنت

ترنسپرنت نوعی شیشه رنگی شفاف است که در رنگ‌های مختلف برای استفاده در پنجره ها تهیه می شود، این شیشه ها قابلیت عبور نور را دارند.

جزییات

آسمان مجازی

آسمان مجازی یا سقف شیشه ای یک سقف پویا است که می‌تواند تحول عظیمی در فضاهای داخلی به خصوص اتاق‌های نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کار ، دفاتر اداری و ... ایجاد نماید.

جزییات

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای پارتیشن شیشه ای در انواع مختلفی وجود دارد که بر اساس فریم آنها، تعداد جداره و طراحی آنها طبقه بندی می‌شوند. پارتیشن فریم لس محبوبت ترین پارتیشن شیشه ای است.

جزییات

صنایع شیشه میوند گلس

شفافیت و رنگ‌بندی متنوع، ساخته شده از مواد مرغوب با جلوه‌گری بی‌نظیر رنگی شیشه یکی از مهم‌ترین عناصر تزیینی در معماری می‌باشد که با قابلیت‌های بی‌نظیر خود مانند رنگ‌پذیری، شکل‌پذیری و قابلیت مقاوم‌سازی جایگاه ویژه‌ای در صنعت دکوراسیون داخلی یافته است. هنر دکوراسیون با کاربرد شیشه در انواع رنگی شفاف، رنگی مات و شیشه بی‌رنگ عناصر بی بدیلی را در طراحی دکوراسیون داخلی خلق نموده است و فضاهای داخلی را به یک مجموعه هنری تبدیل کرده است.

Text/HTML

شیشه رنگی و شیشه لاکوبل میوند گلس

شیشه در زندگی روزمره انسان ها کاربرد فراوانی دارد. شیشه رنگی لاکوبل، مدل جدید از شیشه ها است که امروزه در صنعت دکوراسیون داخلی و فضای خاجی ساختمان ها استفاده می شود. مردم به دلایل بسیاری که مهمترین آن ها جلوه زیبا لاکوبل ها است به استفاده از آن جذب می شوند. لاکوبل ها شیشه های رنگی هستند که می توان آن ها را با دیگر قسمت ها و لوازم خانه هماهنگ و یا به قول امروزی ها هماهنگ کرد، چرا که این شیشه ها در انواع رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند. تولیدی های شیشه های لاکوبل جهت تولید لاکوبل، شیشه خریداری و یک طرف آن را رنگ می کنند. گاهی جهت نصب در مکان های به خصوصی باید این شیشه ها را ضد ضربه و مقاوم به حرارت بالا تولید کرد، بنابراین لاکوبل ها را پس از رنگ کردن در کوره با دمای بسیار بالا قرار می دهند تا شیشه ها مقاوم یا به اصطلاح سکوریت شوند. در ادامه این مطلب با کاربرد شیشه رنگی و لاکوبل، تاریخچه شیشه و شیشه رنگی و لاکوبل های میوندگلس بیشتر آشنا خواهید شد.

تاریخچه شیشه و شیشه رنگی

از گذشته های بسیار دور و بیش از 7000 سال پیش در برخی از اماکن تاریخی اثراتی از شیشه پیدا شده است. اولین شیشه یافت شده، بطری های شیشه ای بودند که متعلق به زیگورات چغازنبیل است. تاریخ مشخصی از اولین شیشه رنگی به کار برده شده در دست ما وجود ندارد، اما بیشترین استفاده آن متعلق به دوره اسلامی است. اغلب شیشه های رنگی که در آن دوره در مساجد و اماکن تاریخی به کار می بردند، در کارگاه های قاهره و دمشق ساخته می شدند. در دوره سلجوقیان استفاده از شیشه در ایران تحت تاثیر هنر شیشه گری شهر دمشق در آمد و استفاده از این نوع شیشه ها در ایران افزایش یافت. در آن زمان از شیشه های رنگی جهت ساخت ظروف و لوازم مختلف مانند کوزه، پارچ و لیوان استفاده می شد. اما بعدها در دوره های بعد شیشه گرانی از دمشق به ایران سفر کردند و ایرانیان نیز این هنر را فرا گرفتند. پس از آن شاهد شکوفایی صنعت شیشه رنگی در ایران و استفاده از آن ها در خانه ها، مساجد، کاخ و غیره بودیم. البته در این مدت شاهد افول صنعت شیشه گری در دوره کوتاهی بودیم اما بعد از ورود برخی شیشه گران از ونیز در دوره شاه عباس دوباره این صنعت در میات ایرانیان جان گرفت.

نحوه ساخت شیشه های رنگی در ایران

شیشه های لاکوبل در واقع شیشه هایی هستند که یک روی آن ها رنگ شده است. بنابراین با رنگ کردن یک روی شیشه ها، می توان در روی دیگر شاهد رنگ هایی که به شیشه زده شده است باشیم. به عبارتی، آن قسمت از شیشه ها که رنگ می شود، قسمت پشتی لاکوبل به حساب می آید. چرا که در قسمت پشتی هر چند رنگ مشاهده می شود اما به این دلیل که رنگ در سطحی بالاتر از شیشه قرار دارد، شیشه ها جلوه و انعکاس نور خود را از دست می دهند. بنابراین آن روی شیشه که رنگی نشده بود به عنوان قسمت رویی در لاکوبل ها در نظر گرفته می شود تا علاوه بر آنکه رنگ زیر آن مشخص باشد بتواند نور را نیز منعکس کند و جلوه زیباتری به اطراف و محیط پیرامون خود بدهد. با توجه به توضیحات داده شده، سازندگان لاکوبل برای ساخت لاکوبل، شیشه ها را به صورت قواره ای از تولیدی های شیشه خریداری می کنند و با رنگ کردن آن ها در ابعاد و اندازه های مختلف به فروش می رسانند. بیشترین نوع فروش لاکوبل، به صورت سفارشی بوده و با توجه به سفارش مشتری اندازه و ابعاد شیشه های به کار برده شده در ساختمان تغییر می کند.

شیشه های مات

شیشه های رنگی به 3 دسته شیشه های لاکوبل، شیشه های رنگی متالیک و شیشه رنگی مات تقسیم می گردند. شیشه رنگی مات نیز مانند شیشه های لاکوبل دارای طرفداران بسیاری است و دارای زیبایی منحصر به فرد است. این نوع شیشه ها را با استفاده از تکنولوژی های جدید مات می کنند. در واقع جهت مات کردن این شیشه ها از نوعی اسید خاص ستفاده می شود. این نوع شیشه ها به دلیل اسید زدن و تبدیل به شیشه های مات شدن، ممکن است در هنگام شکستن خرد شده و به حالت پودری در بیایند، برای برطرف کردن این مشکل می توان یک لایه لمینت به آن ها اضافه کرد. شیشه های مات را می توان در انواع بی رنگ و رنگی تولید کرد و همچنین می توان با استفاده از برخی ابزار آن ها را طرحدار کرد. شیشه های مات نیز دارای 4 مدل مختلف سند بلاست، برفی، ساتینا و هوشمند هستند.

کاربرد شیشه های رنگی

در میان انواع مختلف شیشه های رنگی، شیشه های لاکوبل به عنوان محبوب ترین نوع شیشه در عصر حاضر به حساب می آیند. البته بسیاری از مردم هنوز هم استفاده از شیشه های شفاف را به انواع لاکوبل ها ترجیح می دهند. از شیشه های رنگی می توان استفاده های مختلفی کرد. لاکوبل امروزه کاربرد های فراوانی از جمله استفاده در خانه، فروشگاه ها و ادارات به عنوان دیوارپوش، پوشاندن دیوار های سرویس های بهداشتی و حمام، ساخت انواع تخته های شیشه ای وایت برد، پیشخوان های شیشه ای و غیره می توان استفاده کرد. شما می توانید برای مشاهده محصولات مختلفی که می توان با شیشه های شفاف و لاکوبل تولید کرد، به قسمت محصولات سایت مراجعه کرده و شاهد انواع کاربردها و نمونه کارهای میوندگلس باشید. در گذشته از شیشه های رنگی در تزیین درب ها و پنجره ها استفاده می شد. این امر امروزه نیز در صنعت معماری و در طراحی نمای بسیاری از ساختمان های بزرگ نیز انجام می شود.

شیشه های رنگی شفاف را می توان در ساخت پنجره ها استفاده کرد، چرا که باعث انعکاس نور رنگی می شوند و جلوه های بصری بسیار زیبایی را خلق می کنند.

شرایط مراقبت از شیشه رنگی

شیشه های لاکوبل و دیگر شیشه ها نیاز به مراقبت های ویژه و شرایط نگهداری ویژه ای هستند. شیشه های رنگی را به روش های مختلف در مقابل ضربه و گرما و حرارت مقاوم می کنند که از مهمترین آن ها سکوریت کردن است. شیشه های سکوریت در مقابل ضربات مختلف بسیار مقاوم هستند و به همین دلیل نیز مراقبت از آن ها ساده تر خواهد شد. البته در این میان باید دقت کرد که هر گونه وسیله سختی که درجه سختی بالاتر از شیشه داشته باشد می تواند باعث ایجاد خش در شیشه شود و اگر ضربات محکمتر باشند می توانند باعث شکستن آن ها نیز گردند. به طور مثال اسکاچ و سیم درجه سختی بالاتری نسبت به شیشه دارند و استفاده از آن ها برای شستشو و پاک کردن، باعث ایجاد خش روی شیشه می شود. پاک کردن و نظافت شیشه ها به خصوص شیشه های لاکوبل کار سختی نیست و می توان به وسیله یک دستمال نرم و شیشه پاک کن آنها را تمیز کرد.

رنگ بندی های شیشه رنگی

شیشه های رنگی و لاکوبل در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند. لاکوبل ها و شیشه های رنگی به طور معمول در 12 الی 15 رنگ استاندارد تولید می گردند. امادر صورتی که مشتری دارای سفارش با متراژ بالا باشد و رنگ انتخابی آن در بین رنگ های استاندارد نباشد می توان برای آن ها لاکوبل مد نظرشان را با متراژی که می خواهند، ساخت. معمولا رنگ انتخاب لاکوبل و یا انواع شیشه های رنگی بر اساس طراحی دکوراسیون داخلی انجام می گیرد. یکی از مزایای اسفاده از لاکوبل تنوع رنگ های این شیشه ها است. این شیشه ها را می توان در هر کجا و با هر نوع دکوراسیون هماهنگ کرد و جلوه بسیار زیبایی را به فضا می دهد.

قیمت شیشه رنگی

قیمت شیشه های رنگی مختلف را بر اساس نوع مدل، ضخامت، رنگ، متراژ و ابعاد آن ها بررسی می کنند. شیشه های رنگی بسیار متنوع و در مدل های مختلفی ساخته می شوند. قیمت شیشه های شفاف، مات و لاکوبل بسیار متفاوت است. همچنین قیمت آن ها به نوع استفاده نیز بستگی دارد، زیرا برخی از این شیشه ها در قواره های بزرگ و به صورت دیوارپوش و برخی دیگر را در قطعات کوچکتری استفاده می کنند.

عوامل زیادی هستند که در زمان خرید شیشه رنگی باید مورد توجه قرار گیرند. این آیتم ها تعیین کننده قیمت شیشه رنگی بوده و در این قسمت به بررسی این موارد می پردازیم :

 


ضخامت شیشه رنگی

یکی از آیتم های مهم در تعیین قیمت این شیشه ها، ضخامت آن ها است. ضخامت شیشه تأثیر زیادی در کارایی و کاربرد شیشه های رنگی داشته و باید در زمان خرید در خصوص مورد استفاده از شیشه سوا ل شده و مشورت لازم را انجام دهید. انواع ضخامت هایی که برای این نوع محصولات در نظر گرفته می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضخامت 4 میل برای استفاده در نمای درب کابینت، نمای درب کمد دیواری و یا رومیزی های کوچک کاربرد دارد. ضخامت پایین این شیشه ها باعث می شود تا هم فضای کمتری را اشغال کرده و برای محیط هایی که کمتر در معرض آسیب هستند، مناسب نماید. این شیشه ها به دلیل ضخامت پایین، قیمت کمتری نیز دارند.

ضخامت 5 و 6 میل را برای فضای بین کابینتی، شیشه رنگی روی دیوار و نیز تخته وایت برد شیشه ای و یا رومیزی ها می توان استفاده کرد. معمولاً از این ضخامت در فضاهای داخلی ساختمان ها بیشتر استفاده می نمایند و برای دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارند.

ضخامت 8 تا 12 میل برای صفحه کابینت، رومیزی و نمای ساختمان کاربرد داشته و قیمت آن نسبت به شیشه هایی با ضخامت بسیار بالا، مناسب تر است.

ضخامت 16 تا 20 میل را برای صفحه کابینت، اپن آشپزخانه، رومیزی های بزرگ مانند میزهای دکوری یا کنفرانس و ... می توان استفاده نمود. ضخامت این شیشه ها بالا بوده و برای فضاهایی که باز هستند و احتمال آسیب در اثر ضربه و یا فشار بیشتر است، مورد استفاده قرار می دهند. هرچند قیمت بالایی نیز دارند، ولی با توجه به کاربرد آن ها می توان گفت ارزش خرید را دارد. البته این ضخامت، به دلیل قیمت بالا و کارایی آن در موارد خاص کمتر فروش دارد.

کیفیت شیشه رنگی

می توان گفت یکی از مهم ترین عواملی که در فروش شیشه رنگی تأثیر می گذارد، کیفیت و مرغوبیت آن است. هرچه کیفیت شیشه رنگی بالاتر باشد، قیمت بیشتری نیز دارد؛ زیرا هم شفافیت بیشتری داشته و هم دوام و استحکام آن بالا است. با توجه به طول عمر این محصولات، باید کیفیت را در اولویت گزینه ها برای انتخاب قرار دهید تا در کنار زیبایی ماندگاری آن را نیز داشته باشید؛ زیرا شیشه ها احتمال شکنندگی بالایی دارند و در صورتی که از متریال نامرغوب نیز استفاده شود، این احتمال بالاتر می رود. در اثر کمترین ضربه و یا حرارت به سرعت آسیب دیده و می شکند.

فضایی که می خواهید از شیشه رنگی استفاده کنید

هرچه فضا بزرگ تر باشد، قیمت شیشه رنگی نیز بالاتر می رود. شیشه رنگی بر اساس متر مربع محاسبه می شود و هرچه این متراژ بالاتر برود، باید هزینه بیشتری پرداخت شود. ولی لازم است در زمان اندازه گیری، دقیق باشید و تمام فضایی که قصد دارید با شیشه رنگی بپوشانید را در نظر بگیرید. کمترین بی توجهی و عدم تناسب ابعاد شیشه با فضایی که دارید، باعث بلا استفاده شدن شیشه رنگی خواهد شد.

طرح شیشه رنگی

ساده یا طرح دار بودن شیشه رنگی در قیمت آن تأثیر می گذارد. معمولاً قیمت شیشه رنگی ساده کمتر از نوع طرح دار است. شیشه طرحدار رنگی به دلیل صرف وقت و هزینه برای طراحی روی شیشه ها، قیمت بالاتری دارند. ولی باید در زمان خرید شیشه رنگی به این موضوع توجه شود که طراحی با نوع سبک آشپزخانه و یا فضایی که از شیشه استفاده می شود، تناسب و هماهنگی داشته باشد. طرح شیشه رنگی باید به گونه ای انتخاب شود تا در عین ظرافت، زیبایی و هارمونی لازم را با محیط داشته باشد.

نوع شیشه رنگی

شیشه ها معمولاً از سه جزء اصلی آهک، سیلیس و کربنات سدیم ساخته می شود. شیشه ها بنا به شفافیتی که دارند به انواع زیر تقسیم می شوند:

شیشه های فلوت

این شیشه ها قیمت پایینی دارند، زیرا هم کیفیت آن ها پایین تر از انواع دیگر است و هم اینکه شفافیت کمتری دارند و ناخالصی زیادی در ترکیبات آن ها دیده می شود. همه این عوامل باعث می شود تا قیمت شیشه رنگی فلوت نسبت به بقیه کمتر شود.

شیشه سوپرکلیر

این شیشه ها دارای ناخالصی کمتری نسبت به نوع فلوت هستند و در نتیجه کیفیت بهتری دارند. قیمت آن ها نسبت به نوع فلوت بیشتر و نسبت به کریستال کمتر است. البته اگر می خواهید از کیفیت بهتر و در عین حال هزینه کمتر استفاده کنید، می توان گفت گزینه مناسبی را انتخاب کرده اید.

شیشه کریستال

این نوع از شیشه های رنگی دارای بالاترین کیفیت و در نتیجه بالاترین قیمت نیز هستند. در ساخت آن ها از کریستال رنگ زنی شده استفاده می شود. شفافیت بالای آن ها باعث شده تا محبوبیت زیادی در بین طرفداران خود پیدا کند.

شیشه های رنگی را می توان از نظر کارهایی که روی آن ها انجام می شود نیز به انواع زیر تقسیم نمود:

شیشه لمینت رنگی

در این روش، پشت شیشه رنگی را با پوششی از جنس فایبرگلاس پوشانده که به آن لمینت گفته می شود. لمینت معمولاً دارای ضخامت بین 0.3 تا 0.6 میکرون می باشد و به حالت چسب، قسمت پشت شیشه را پوشش می دهد. شیشه لمینت رنگی دارای مزایایی است که از آن جمله می توان به طول عمر بالا و نیز ایمنی زیاد این شیشه ها به دلیل لمینت کاری اشاره کرد.

شیشه رنگی مات

این شیشه ها بر خلاف شیشه های لاکوبل، حالت مات داشته و حالت مخملی دارد. این حالت به دلیل اسید کاری نرمی است که روی شیشه ها انجام می شود و باعث ایجاد چاله های ریز میکروسکوپی روی آن ها می شود. یکی دیگر از روش های مات کردن شیشه ها، بلاست کردن آن ها است. در این روش برای ساخت شیشه سندبلاست رنگی از پاشیدن شن و ماسه با شدت زیاد روی انواع شیشه ها استفاده می شود. هرچه این سرعت بالاتر رود و یا از مواد بیشتری استفاده شود، بلاست شیشه و حالت ماتی آن بالاتر می رود. ماندگاری و استحکام این نوع شیشه ها بالا است و برای فضای بین کابینتی و یا صفحه کابینت می تواند گزینه مناسبی باشد؛ زیرا به علت داشتن حالت غیر صیقلی، چربی ها و گرد و غبار را به خود می گیرد.

شیشه رنگی متالیک

این شیشه ها بیشتر خواص شیشه های نوع لاکوبل را داشته و به عنوان یک زیر مجموعه از این مدل به شمار می روند. دارای سطح صیقلی بوده و می تواند روی آن عملیات سکوریت را انجام داد. روی آن از نقاط اکلیلی ریز استفاده شده که در معرض نور حالت بلوری و زیبایی پیدا می کند. این اکلیل ها در مجاورت نور می درخشند و ظاهر باشکوهی به فضایی که در آن استفاده شده اند، می دهند. رنگ آن ها نیز به صورت متالیک است و بیشتر برای فضای بین کابینتی، دیوار آشپزخانه و یا مکان هایی مانند جواهر فروشی و یا بوتیک کاربرد دارند.

شیشه لاکوبل رنگی

اشیشه های رنگی براق یا لاکوبل از جمله پرکاربردترین نوع شیشه ها است که در دکوراسیون داخلی و دیگر فضاها کاربرد زیادی دارد. تنوع بالا در طرح و رنگ این شیشه ها باعث شده تا کاربرد زیادی پیدا کنند. از سرویس های بهداشتی گرفته تا دیوار پوش ها و یا کاربرد در داخل کابین آسانسور، رومیزی، پشت تلویزیون، نمای ساختمان و ... می توان از شیشه لاکوبل رنگی استفاده نمود. این شیشه ها قابلیت لمینت، سوراخکاری و جاسازی دارند و به دلیل استحکام بالا و خاصیت ضربه پذیری می توان در قسمت های مختلف از آن استفاده نمود.

رنگ شیشه رنگی

یکی دیگر از آیتم ها که در قیمت شیشه رنگی تأثیر زیادی می گذارد، رنگ و نوع رنگ زنی این محصولات است. این عملیات را می توان با کمک دستگاه های اتوماتیک و یا به صورت دستی و با پیستوله انجام داد. هرکدام از این روش ها نیز قیمت خاص خود را دارد، زیرا هزینه و وقتی که گذاشته می شود متفاوت بوده و در نتیجه نمی توان قیمت مشخصی را برای آن ها در نظر گرفت.

زیبایی منحصر به فرد شیشه

شیشه ها به دلیل خاصیت انعکاس نور به محیط پیرامون خود جلوه های بسیار زیبایی و پر از روشنایی می دهند. به طور معمول محیطی که در دکوراسیون آن از انواع شیشه ها استفاده می شود بسیار روشن تر است. همین موضوع نیز نشان می دهد که استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش میزان روشنایی و نور در محیط میگردد. روشنایی یک محیط بر روحیه آدم ها نیز اثر می گذارد. امروزه از شیشه رنگی به دلیل زیبایی منحصر به فردی که ایجاد می کند در بیشتر مکان ها و ساختمان ها و حتی در نمای ساختمان ها استفاده می کنند.

شیشه های رنگی میوندگلس

ما در گروه تولیدی صنایع آینه و شیشه میوندگلس با استفاده از شیشه ها با ضخامت هی گوناگون تلاش می کنیم که دکوراسیونی زیباتر به شما هدیه دهیم. میوندگلس با استفاده از شیشه و آینه محصولات متنوعی با طرح های مدرن و لوکس ارائه می کند. طراحان ما با توجه به نوع دکوراسیون منزلتان، بهترین محصولات را برای شما طراحی می کنند. نصابان میوندگلس نیز افرادی باتجربه هستند که در کمترین زمان ممکن شیشه ها و آینه های سفارشی را به بهترین نحو نصب می کنند. شما می توانید جهت سفارش هر گونه محصول به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با کارشناسان ما در واحد مشاوره و فروش تماس حاصل کنید.

جمع بندی

سالیان سال است که مردم در تمام جهان از شیشه در ساخت انواع لوازم خانگی و همچنین در طراحی های ساختمانی استفاده می کنند. شیشه بیش از 7000 سال است که در میان مردم وجود دارد و هنوز که هنوز است به عنوان یکی از مصالح پرمصرف مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین مزایای استفاده از شیشه ایجاد فضایی زیبا و پر نور است. در گذشته از شیشه ها برای ساخت لوازم خانه و همچنین پنجره ها استفاده می شود. اما امروزه استفاده از شیشه بسیار گسترده تر شده واز آن ها به عنوان دیوارپوش، شیشه های سکوریت و ضد گلوله و حتی ساخت وسایل کوچکتری مانند میز شیشه ای، تخته های وایت برد و غیره استفاده می گردد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از شیشه، آسانی در تمیز کردن آن و عدم لک شدن است. شیشه ها به راحتی با یک دستمال و شیشه پاک کن تمیز می شوند. میوندگلس انواع محصولات شیشه ای و آینه ها را طراحی و تولید می کند. شما می توانید برای مشاهده نمونه کارها به صفحات دیگر سایت ها و صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

دات نت نیوک فارسی